Kapcsolj ki és kapcsolj be!

Kapcsolj ki és kapcsolj be!

Hogyan legyünk felkapott tartalom gyártók?

2021. május 14. - TheCrawmarex

A Beszélgetés játékosokkal videóban nagy téma volt a Youtube és a videó játékok közötti kapcsolat, elvégre a Youtube részben annak köszönheti hatalmas sikerét, hogy rengetegen gameplay videókat töltöttek fel, amelyek egyrészt nyilván a játékról szólnak, de ugyan úgy felhivják a figyelmet az emberre is a kamera mögött vagy előtt. Ennek a videóformának a nagy forradalmára nyilván Pewdiepie tásrai, akik még 2006 és 2010 között kezdték el és azóta szinte már brandekké nőtték ki magukat és csatornájukat. Szerintem ennek a sikerességnek három alapszabálya van. Premium Vector | Content creator flat design illustration
1.: Aktuális vagy felkapott játék: Ez talán a legegyértelműbb, ma már inkább a Twitch streamerekre irányul ez a rész, de aki youtuberkedni szeretne, annak is fontos észben tartania. Oda kell figyelni a trendekre, mert nem mindig a legújabb a legjobb. Disguised Toast nevű streamer és youtuber videóit naponta több millión nézték meg, pedig a játék, amivel játszott az Among Us volt, ami az egyik legbugyutábban kinéző játék jelenleg a piacon. 2018-ban jelent meg tehát nem is új és maga játék nem is annyira köti le a nézőt, de mégis mivel trendi volt vele játszani és/vagy azt nézni, sokan követték és sokan játszották. Ezzel az Among Us jelenleg az egyik legjobban fogyó játék és még úgy is bevételt hoz, hogy a mobilos verziója teljesen ingyenes. De ha nem köt le a játék, akkor miért nézik?
2.: Személyiség: A legfontosabb adottsága egy streamernek vagy youtubernek, hogy szórakoztató személyiség legyen. Emiatt szórakoztatja a nézőket az Among Us, mert olyan emberek játszanak csoportokban, akiknek borzasztóan szórakoztató a személyisége. Vegyük elő újra Disguised Toast-ot, aki gyakran egy Poirot vagy Columbo szerű figurát alakit, személyesit meg ezekben a játékokban. Nem számít, hogy valóban okos-e vagy jó-e a megfigyelő képessége, a lényeg az, hogy mint a szinházban, jól hozza a figurát és ezzel szórakoztassa a nézőket. Ahogy azonban azt a marketingből megtanulhatjuk, a rossz reklám is reklám. Egy másik példa Logan Paul, aki egy undoritó személy és ugyan így undoritó dolgokat csinál. Vegyük példának a pár évvel ezelőtti fiaskóját Japánban, amikor az Öngyilkosok erdejében barangolva egy felakasztott hullát talált és ezt úgy gondolta, hogy megosztja a világgal. Nyilván ez egy borzasztó dolog, azonban emiatt olyanokat is elkezdett foglalkoztatni Logan Paul, akik eddig azt sem tudták, hogy létezik. Most pedig néhány bocsánatkérő videó után újra folytatja ugyan azt az undoritó tartalmat, mint eddig, de most több a követője. Persze eleve valahogy eljutott idáig. Méghozzá kapcsolatokkal.
3.: Kapcsolatok: Ha a tartalmunk nem kifejezetten jó és nem tudunk vagy nem akarunk kontroverzális figurák lenni, akkor muszáj „parazitának lennünk”, azaz jó kapcsolatokat ápolnunk olyanokkal, akik befolyásolhatják, hogy hányan nézik a tartalmunkat. Ez akár lehet olyan formában, hogy egy nagyobb tartalomgyártó mellé beszállunk extrának és cseppenként veszünk át valamennyit az ő közönségükből vagy olyan figurákat szerepeltetünk a mi tartalmunkban, akikre a közönség kíváncsi.
Ha ezeket a lépéseket követjük, akkor sikeresek lehetünk youtuberként vagy streamerként.

A bejegyzés trackback címe:

https://gaminghobby.blog.hu/api/trackback/id/tr8816559622

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása